اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس و مانتو

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس و مانتو

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید دوست دارم و میدونی دل بهت دادم از فردین سالخورده

دانلود آهنگ جدید دوست دارم و میدونی دل بهت دادم از فردین سالخورده

دانلود آهنگ جدید فردین سالخورده بنام عشق از ترنج موزیک

Download  Music Fardin Salkhorde – Eshgh

برای دانلود آهنگ دوست دارم و میدونی دل بهت دادم به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید فردین سالخورده بنام عشق

عشق مثل قصه پر حسه که میخونی

دم دم گوشش بره هوشش نشه هرگز دیگه فراموشش

عشق مثل رازه مثل رمزه که تو لحظه

میرسه مرز یه جنون توام با یه غمزش

♫♫♫♫♫

دم بارون تو خیابون بزنیم بریم بیرون آروم

تو این کافه که خیالمو به تو میبافه

دل منم مثل کف دست با تو صافه

دو تا شاخه گل رز و منی که رو به روت پر خندم

♫♫♫♫♫

همه حرفامم که تلنبار شده بد جوری توی قلبم

دوست دارم و میدونی دل بهت دادم

آخه عشقو من بودم اینجوری یادت دادم

دوست دارم و میدونی دل بهت دادم

♫♫♫♫♫

آخه عشقو من بودم اینجوری یادت دادم

دیوونه من همه جوره باتم واسه ی جفت چشماتم

بد جوری گیج و ماتم همین حرفاس که دلمو کرده حساس

درگیرم با این احساس بد جوری خاطر خواتم

♫♫♫♫♫

دوست دارم و میدونی دل بهت دادم

آخه عشقو من بودم اینجوری یادت دادم

دانلود آهنگ جدید فردین سالخورده بنام دوست دارم و میدونی دل بهت دادم

  • ۹۷/۱۲/۱۹
  • پارلین موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ شاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی