اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس و مانتو

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس و مانتو

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

  • ۰
  • ۰


جدیدترین جوک های خنده دار کانال های تلگرام سری ۳

جوک های خنده دار کانال های تلگرام سری 3

وقتی بهت میگن تو دیگه بزرگ شدی، زشته بهت عیدی بدیم

جوک های خنده دار کانال های تلگرام سری ۳

عموم اومدخونمون گفت درست کی تموم میشه

گفتم تموم شد

گفت زن نمیخوای بگیری

گفتم دارم عقد میکنم

دید حرفی نداره بزنه گفت امسال اصلا بوی عید نمیاد

جوک های خنده دار کانال های تلگرام سری ۳

من می‌ترسم آخرش درسم تموم شه، ازدواج کنم، بچه‌دارم بشم بعد ملت بیان عیددیدنی بگن

خب شما کی می‌میری ایشالا؟😑

جوک های خنده دار کانال های تلگرام سری ۳

میزان استرسی که تو روزای عید دارم، خیلی غیر عادیه 🤔

بنظرم ‏استرس پیک نوروزی حل نشده از کودکی تو وجودم مونده هنوز

جوک های خنده دار کانال های تلگرام سری ۳

من همیشه تو ایام عید طوری با بچه های فامیل رفتار کردم که هر وقت تو خونه بهشون میگن حاضر شید بریم خونه فلانی…

میگن نه مرسی میخوایم درس بخونیم…

وای هنوز همه پیکم مونده! 😂😂

جوک های خنده دار کانال های تلگرام سری ۳

یه‌ فامیل داریم با دختر مجرد شون میان عید دیدنی😐

بعد هی می پرسن چرا زن نمی گیری😕

بعد دختره هم ریز ریز میخنده😐😅

قشنگ فیلم هندیه.😳😁😂

جوک های خنده دار کانال های تلگرام سری ۳

یه پسر ٩ ساله تو اینستا

با دوست دخترش یه عکس گذاشته بود زیرشم نوشته بود:

نه شیرینیم نه خسرو☺️

نه لیلی ایم نه مجنون☺️

قراره خودمون یه داستان بشیم😳

فکر میکنم میخوان

ادامه تام و جری رو بازی کنن😐😂☝️

جوک های خنده دار کانال های تلگرام سری ۳

عید آمد و فکر تازه باید کرد

یک همسر تازه زیر سر باید کرد

آن همسر کهنه دردسر میباشد

بشتاب که رفع دردسر باید کرد

(به دلایل امنیتی پس از مطالعه به همراه گوشی نابود شود)😃😃😂

جوک های خنده دار کانال های تلگرام سری ۳

شب اول قبر دخترا :

ملائکه : بگو پروردگارت کیست؟

دختر: شارژ بده تا بگم😂😂😂

جوک های خنده دار کانال های تلگرام سری ۳

ﺑﺎ ﭘﺮاﯾﺪم ﺗﻮ ﺟﺎده ﻣﻮﻧﺪم ﺑﯽ ﺑﻨﺰﯾﻦ

ﯾﻪ ۲۰۶ ﮐﻪ راﻧﻨﺪش دﺧﺘﺮ ﺑﻮد ﻧﮕﻪ داﺷﺖ

ﮔﻔﺖ ﭼﯽ ﺷﺪه ﺑﮕﻮ ﮐﻤﮑﺖ ﮐﻨﻢ😌

ﮔﻔﺘﻢ ﺳﻮﺧﺘﻢ ﺗﻤﺎم ﺷﺪه ﻣﯿﺸﻪ از ﻣﺎﺷﯿﻨﺖ ﺑﻨﺰﯾﻦ ﺑﮑﺸﻢ ؟☺️

ﮔﻔﺖ ﻣﮕﻪ ﺑﻨﺰﯾﻦ ۲۰۶ ﺑﻪ ﭘﺮاﯾﺪ ﻣﯿﺨﻮره

ﻫﯿﭽﯽ دﯾﮕﻪ ﻣﺎﺷﯿﻨﻢ از ﺷﻮک ﮔﯿﺮﺑﮑﺲ آورد ﭘﺎﯾﯿﻦ

ﺳﺮ ﺳﯿﻠﻨﺪرﺷﻢ ﺳﻮﺧﺖ⚫️

ﻧﻮر ﺑﺎﻻﺷﻢ ﯾﮑﺴﺮه ﺷﺪه😁😖😫

جوک های خنده دار کانال های تلگرام سری ۳

یکی از آرزوهام اینه که وقتی در یخچال و باز میکنم همه چی سر جاش باشه، مث تبلیغات تلویزیون 😍

اما هر وقت باز کردم…

اول یه قابلمه برنج افتاده رو پام 😢

تو در یخچال پر از قرص و آمپول و شربت و چسب و باند بود 😐

تو جا میوه ایم پر بادمجون 😒😅😂

جوک های خنده دار کانال های تلگرام سری ۳

اینایی که الان آنلاین نیستن

تو راهه دهاتشونن نت ندارن

حالا برگردن میگن انتالیا بودن😂

جوک های خنده دار کانال های تلگرام سری ۳

عزیزانی که بدون علائم حیاتی

در گروه هستن😂

چیزی کم وکسر ندارید؟!

تعارف نکنید!!!

دوغ!!

نوشابه!!!

نون اضافه!!

سالاد!!!

کوبیده اضافه،مرغ.

حداقل یه دم پائی پرت کنین

بفهمیم تو گروهین.👡😐😐😐

جوک های خنده دار کانال های تلگرام سری ۳

تفاوت عروسی رفتن

دخترا:واااااای خدا حالا چی بپوشم،موهامو چه مدلی بزنم،اه این لاکم با این لباسام نمیخوره،کفشو چیکار کنم،این
لباسم با یکی دیگه یه جور نباشه،واااااای خدااااااا

پسرا:به جان خودم مشروب نباشه ،یه گوشه میشنم تا شام😐😂😂😃😂😂

جوک های خنده دار کانال های تلگرام سری ۳

آهنگ عیدی من یادت نره رو دانلود کردم گذاشتم زنگ موبایلم📲،

هر جا میریم عید دیدنی با این خطم اون یکی رو میگیرم صداش در میاد،به چه خفتی افتادیم‼️😳😑😂

جوک خنده دار

http://parlin.ir/funny-jokes-series-3.html

  • ۹۶/۰۱/۰۳
  • پارلین موزیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی