اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس و مانتو

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس و مانتو

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

  • ۰
  • ۰


دانلود آهنگ جدید سعید عرب بنام طفره با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید سعید عرب بنام طفر,دانلود آهنگ جددی طفر,دانلود آهنگ طفر,متن آهنگ طفر از سعید عرب,دانلود آهنگ های جدید سعید عرب,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ های ایرانی,دانلود آهنگکاش میشد همیشه باشی با من روزایه خوب کوتاهن نرو,Download New Music,Download New Music Saeed Arab,Download New Music Saeed Arab – Tafre

دانلود آهنگ جدید سعید عرب بنام طفر با لینک مستقیم به همراه متن آهنگ طفر و دانلود سایر آهنگ های جدید سعید عرب از پارلین موزیک

دانلود آهنگ جدید سعید عرب بنام طفره

دانلود آهنگ جدید سعید عرب بنام طفره با لینک مستقیم

Download New Music Saeed Arab – Tafre

ترانه و آهنگ : پوریا متابعان ، تنظیم و میکس و مسترینگ : عرفان حسینی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید سعید عرب بنام طفره :

کاش میشد همیشه باشی با من روزایه خوب کوتاهن نرو نذار تنهاشم

 وای که برات مهم نیست حرفام تو رو هنوزم میخوام میخوام کنارت باشم

 تو هر چقد طفره بری من باز رو حرفامم بخون تمومه حسمو از نگاهم

 شلوغه دورت اما منم همیشه تنهام شدم برات یه عشقه دومینه اشتباهم

 تو هر چقد طفره بری من باز رو حرفامم بخون تمومه حسمو از نگاهم

 شلوغه دورت اما منم همیشه تنهام شدم برات یه عشقه دومینه اشتباهم

دانلود آهنگ جدید سعید عرب بنام طفر

ای وای از تو که همیشه منو جا میذاری با یه دنیا بد بیاری

 ای وای از تویی که قلبت مثله سنگه با من آخه چرا دوسم نداری

 ای وای از دلی که خون همین دله دیوونه که باید تنها بمونه

 وقتی چشمات که مهربونه حاله منو ندونه دیگه از من چی میدونه

دانلود آهنگ جدید سعید عرب بنام طفر

 تو هر چقد طفره بری من باز رو حرفامم شلوغه دورت اما منم همیشه تنهام

 و هر چقد طفره بری من باز رو حرفامم بخون تمومه حسمو از نگاهم

 شلوغه دورت اما منم همیشه تنهام شدم برات یه عشقه دومینه اشتباهم

 تو هر چقد طفره بری من باز رو حرفامم بخون تمومه حسمو از نگاهم

 شلوغه دورت اما منم همیشه تنهام شدم برات یه عشقه دومینه اشتباهم

دانلود آهنگ جدید سعید عرب بنام طفر

  • ۹۵/۰۲/۰۶
  • پارلین موزیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی