اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس و مانتو

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس و مانتو

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

  • ۰
  • ۰


دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام بی تو

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام بی تو با لینک مستقیم + متن آهنگ بی تو به همراه دانلودسایر آهنگ های جدید رامین بی باک از پارلین موزیک

دانلود آهنگ جدید بی تو,دانلود آهنگ بی تو از رامین بی باک,دانلود آهنگ بی تو با لینک مستقیم,دانلود آهنگ های جدید رامین بی باک,متن آهنگ بی تو از رامین بی باک,دانلود آهنگ جدید,د انلود آهنگ,دانلود آهنگ من این حسو به تو مدیونم  تو بی قراری هام تو کردی آرومم,دانلود  آروم آهسته میگی دوست دارم این جام زندگیم میشه,Download New Music,Download New Music Ramin Bibak,Download New Music Ramin Bibak – To Ro Daram

 

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام بی تو

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام بی تو با لینک مستقیم

Download New Music Ramin Bibak – To Ro Daram

ترانه سرا : باران بهرامی ، آهنگ : امو بند ، تنظیم : سیاوش صدری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید رامین بی باک بنام تو رو دارم :

من این حسو به تو مدیونم

 تو بی قراری هام تو کردی آرومم

 اما وقتی کنارم نیستی

 به این زندگی من ندارم من هیچ حسی

 نمیدونم حواست هست

 که این قلب شکستم به تو وابسته است

 تو رویایه تویه شبهامی

 تو ای دنیایه من همون که میخوامی

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام بی تو

 آروم آهسته میگی دوست دارم این جام زندگیم میشه

 دنیا تو دستامه وقتی تو رو دارم پیش من بمون همیشه

 آروم آهسته میگی دوست دارم این جام زندگیم میشه

 دنیا تو دستامه وقتی تو رو دارم پیش من بمون همیشه

زندگی رو با تو میخوام فقط

 غیر از عشق هیچی نمیخوام ازت

 واسه رسیدن به چشمایه تو

 دل من قید همه دنیا رو زد

 زندگی رو با تو میخوام فقط

 غیر از عشق هیچی نمیخوام ازت

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام بی تو

 واسه رسیدن به چشمایه تو دل من قید همه دنیا رو زد

 آروم آهسته میگی دوست دارم این جام زندگیم میشه

 دنیا تو دستامه وقتی تو رو دارم پیش من بمون همیشه

 آروم آهسته میگی دوست دارم این جام زندگیم میشه

 دنیا تو دستامه وقتی تو رو دارم پیش من بمون همیشه

 آروم آهسته میگی دوست دارم این جام زندگیم میشه

 دنیا تو دستامه وقتی تو رو دارم پیش من بمون همیشه

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام بی تو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی