اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس و مانتو

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس و مانتو

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

  • ۰
  • ۰

طرز تهیه تارت میوه ای با ژله

تارت میوه  یکی از انواع دسرهای خوشمزه و نوعی شیرینی می باشد که شما می توانید به راحتی در خانه این دسر را درست کنید بدون اینکه وقت زیادی از شما بگیرد و مواد اولیه تاره میوه ای معمولا در هر خانه ای پیدا می شود. مهم ترین بخش در تهیه تاره های میوه ای, خمیرش است که باید با دقت درست کنید. تارت میوه ای میتونه یک پیشنهاد عالی برای عصرانه شما باشه و یا یک شیرینی فوق العاده خوشمزه و شیک برای پذیرایی از مهمان باشد. در ادامه طرز درست کردن تارت میوه ای را با ژله آماده کرده ایم که مشاهده می کنید

 مواد لازم  مقدار لازم
 شیر یا آب سرد  ۴ قاشق سوپ خوری
 پودر قند  ۱ قاشق سوپ خوری
تخم مرغ ۱ عدد
 آرد ۲۰۰ گرم
 وانیل به میزان لازم
 نمک به میزان لازم
 روغن  به میزان لازم

طرز تهیه تارت میوه ای با ژله

  1. برای تهیه تارت میوه ای ابتدا فر را روشن کنید و بر روی دمای ۱۷۵ درجه سانتی گراد بگذارید. برای شروع آرد و نمک را الک کنید و کره خرد شده و وانیل را اضافه کنید و با دست مخلوط کنید. سپس زرده تخم مرغ و پودر شکر را اضافه کنید و مخلوط کنید حالا شیر سرد یا آب را هم به آرامی اضافه می کنیم و ورز می دهیم تا خمیر صاف و یک دستی داشته باشیم.
  2. سپس به مدت ۲۰ دقیقه بر روی خمیر کیسه بکشید و منتظر بمانید تا خمیر خودشو پیدا کند بعد از ۲۰ دقیقه بر روی سطح کاری خود, مقداری آرد بپاشید و خمیر را با ضخامت نیم سانتی متر به کمک وردنه پهن کنید حالا خمیر را در قالب های تارت کوچک یا بزرگ قرار دهید و با چنگال چند سوراخ کوچک هم ایجاد کنید تا پف نکند.
  3. در این مرحله قالب را در داخل فر که از قبل دماشو تنظیم کردید به مدت ۲۰ دقیقه بگذارید تا بپزد و رنگش طلایی شود. سپس از فر خارج کنید و منتظر بمانید تا خنک شود.
  4. پس از سرد شدن روی تارت های خود را با یک لایه از کرم پاتیسیر پر کنید (طرز تهیه کرم پاتیسیر) سپس با میوه های مختلف بسته به سلیقه و ذائقه تون روی تارت ها را تزیین کنید و در انتها ژله را روی میوه ها تا جایی که روی سطح میوه ها را بپوشاند بریزید. اکنون تارت میوه ای شما آماده است.

طرز تهیه ژله برای تارت میوه ای

برای این کار ژله آماده را در یک لیوان آب جوش حل کنید و سپس یک لیوان آب سرد هم اضافه کنید و به مدت چند دقیقه در یخچال بگذارید تا ژله کمی خودش را بگیرد و آماده استفاده شود.

نکاتی برای تهیه تارت میوه ای

دقت کنید خمیر تارت را در حد مخلوط شدن و تبدیل شدن به خمیر نرم ورز بدهید و در صورتی که خمیر خشک باشد می توانید مقداری آب سرد بهش اضافه کنید و در صورتی هم که شل بود می توانید بر روی سطح کار مقدار بیشتری آرد بریزید و سپس خمیر را بر روی سطح باز کنید.

طرز تهیه تارت میوه ای

مدل تزیین تارت میوه ای با توت فرنگی و ژله و کرم کاستارد

  تزیین تارت میوه ای

تزیین تارت میوه با موز, پرتقال و گیوه

طرز تهیه تارت میوه

طرز تهیه تارت میوه

  • ۹۶/۱۰/۳۰
  • پارلین موزیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی