اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس و مانتو

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس و مانتو

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

  • ۰
  • ۰

لاله اسکندری

بیوگرافی لاله اسکندری | عکس اینستاگرام لاله اسکندری و همسرش

بیوگرافی لاله اسکندری | عکس اینستاگرام لاله اسکندری و همسرش

بیوگرافی لاله اسکندری

لاله اسکندری در سال ۱۳۵۴ در تربت حیدریه در یک خانواده ۶ نفره متولد شد و اکنون ۴۲ ساله است و دانش آموخته رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد تهران است. دو خواهر به اسم ستاره و سارا اسکندری دارد که ستاره اسکندری مثل خود بازیگر سینما و تلویزیون است و سارا اسکندری چهره پردازد است. و تنها برادرش سیامک اسکندری عکاس می باشد.

در بچگی من و ستاره چون فاصله سنی کمی باهم داشتیم همیشه ستاره بخاطر حسادت هایی که داشت من را اذیت میکرد و همیشه من به اصطلاح کیسه بوکس ستاره بودم.

بیوگرافی لاله اسکندری | عکس اینستاگرام لاله اسکندری و همسرش

عکس مادر لاله اسکندری و خواهرش ستاره اسکندری

ازدواج و همسرش

لاله اسکندری در نمایشگاه صنعت ساختمان در شهر تبریز با همسرش ساسان فیروزی آشنا می شود و آن دو باهم ازدواج میکنند

من رشته تحصیلی ام گرافیک بوده و علاقه زیادی به این رشته دارم برای همین بخاطر کار و علاقه ام همیشه مدل های دکوراسیون و موزاییک و بحث چیدمان خانه فعالی میکنم و برای همین به نمایشگاهی خارج از تهران میرفتم تا ببینم میتونم در این نمایشگاه هم هم مشارکت داشته باشم و شرکت ساسان هم در همان نمایشگاه غرفه داشت میخواستم و برای بازدید به شرکت آنها رفتم و در کارهای طراحی با شرکت ایشان مشغول به کار شدم و یکسری کارهای تبلیغاتی هم در این شرکت انجام دادیم و اینجا بود که آشنایی من و سامان آغاز شد.

همچنین ببینید : بیوگرافی و عکس های زیبا بروفه

بیوگرافی لاله اسکندری | عکس اینستاگرام لاله اسکندری و همسرش

لاله اسکندری و همسرش

فعالیت بازیگری

لاله اسکندری نخستین کار بازیگری اش را در سال ۱۳۷۸ در فیلم متولد ماه مهر به کاگردانی احمدرضا درویش را بازی کرد همچنین در مجموعه تلویزیونی خاک سرخ و بعد در فیلمی در نقش زنی که حرف نمی زند بازی کرد و توانست بیش از گذشته به محبوبیت برسد.

بیوگرافی لاله اسکندری | عکس اینستاگرام لاله اسکندری و همسرش

کتابخانه و علاقه ی لاله اسکندری

من کتابخانه تقریبا بزرگی دارم و کتاب های داستانی و غیر داستانی فراوانی دارم و اوقاعاتی که مار خاصی ندارم رمان, داستان کوتاه و شعر آن هم از نوع شعر نو مطالعه میکنم این کارو خیلی دوست دارم و همیشه بخاطر علاقه خاصی که دارم اخبار کتاب های روز و نقد داستان ها و کتاب های ادبی در روزنامه ها و مجلات را تا آنجایی که وقت کنم دنبال میکنم.

همچنین ببینید : عکس بهاره رهنما و همسر جدیدش

بیوگرافی لاله اسکندری | عکس اینستاگرام لاله اسکندری و همسرش

عکس های جدید لاله اسکندری و خواهرش ستاره اسکندری بازیگر

بیوگرافی لاله اسکندری | عکس اینستاگرام لاله اسکندری و همسرش

بیوگرافی لاله اسکندری | عکس اینستاگرام لاله اسکندری و همسرش

بیوگرافی لاله اسکندری | عکس اینستاگرام لاله اسکندری و همسرش

عکس های جدید لاله اسکندری

بیوگرافی لاله اسکندری | عکس اینستاگرام لاله اسکندری و همسرش

بیوگرافی بازیگران » بیوگرافی لاله اسکندری | عکس اینستاگرام لاله اسکندری و همسرش

  • ۹۶/۰۷/۱۸
  • پارلین موزیک

لاله اسکندری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی