اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس و مانتو

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس و مانتو

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

  • ۰
  • ۰


بیوگرافی بازیگران : عکس های جذاب نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی کامل

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

امروز در پارلین بخش بیوگرافی بازیگران نوبت رسیده به بیوگرافی بازیگر مشهور و حرفه ای کشورمون خانم نیوشا ضیغمی که در ادامه به آن می پردازیم. نیوشا ضیغمی متولد 15 تیر ماه سال 1359 می باشد و در شهر تهران متولد شد و هم اکنون 37 ساله است. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. او فرزند محسن ضیغمی و فهیمه رستم پور است. خانم نیوشا ضیغمی متأهل می باشد و او با آرش پولادخان ازدواج کرده است و از زندگی خود نهایت رضایت را دارد. نیوشا ضیغمی خواهر کوچکتر از خود به اسم روشا دارد که روشا ضیغمی هم بازیگر است.

روشا ضیغمی در 29 دی سال 69 متولد شد روشا ضیغمی دانشجوی رشته مترجمی زبان انگلیسی و کار هنری را با گرافیک آغاز کرده است. اولین تجربهٔ وی در عرصه بازیگری بازی در فیلم کوتاه چهار به کارگردانی پیمان عباسی است و همچنین او در فیلمی به نام چهارسو با خواهرش همبازی شد. در ادامه عکس نیوشا ضیغمی و خواهرش روشا ضیغمی میبینید

عکس های جذاب نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی

عکس خواهر نیوشا ضیغمی

عکس های جذاب نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی

اما چرا پدر و مادر نیوشا ضیغمی مخالف بازیگر شدنش بودند ؟

نیوشا ضیغمی در این باره میگوید : وقتی می خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولا کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر! وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.

Niusha zeighami (23)

عکس پدر و مادر نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی با آرش پولادخان ازدواج کرده است

نیوشا ضیغمی در مصاحبه خود راجب ازدواجش گفت : آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.

و در ادامه همسر نیوشا ضیغمی یعنی آرش پولاد خان صبحت های او را تکمیل کرد و گفت : حق با نیوشا است. من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد، از طرفی دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود.

بهتر است بدانید که شغل همسر نیوشا ضیغمی تجارت نقره است و آرش پولادخانم در شهر اصفهان متولد شده است.

عکس های جذاب نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی

نیوشا ضیغمی : نمیتوانم درک کنم که 2 خانواده سر تعداد سکه باهم چانه بزنند !

آرش این ویژگی خوب را دارد که با احترام برخورد می کند و همراه و دوست واقعی من است. خیلی طول کشید که او را انتخاب کردم اما شرط و شروطی نگذاشتم که به زور آنها رابطه را حفظ کنم. مهریه ام یک سکه است. نمی توانم درک کنم که 2 خانواده سر تعداد سکه با هم چانه می زنند. راستش را بخواهید مهم ترین ملاک من برای ازدواج شخصیت و ادب و احترام بود. من در بدترین شرایط نمی توانم بی ادب باشم و نمی توانستم با مردی که احترام نگذارد و بددهن باشد، ازدواج کنم.

عکس های جذاب نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی

مادر شدن نیوشا ضیغمی تا خانه داری نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در این باره گفت : پدر و مادر شدن تصمیم بسیار بزرگی است و شما برای رسیدن به این تصمیم باید از هر جهت آمادگی داشته باشید. تا به امروز من هنوز این آمادگی را در خودم حس نکردم به همین جهت این موضوع را به زمان دیگری موکول کردیم هرچند که مدتی قبل شایعه شده بود که من در انتظار بچه دار شدن هستم و به زودی صاحب فرزند دختری می شوم.

عکس های جذاب نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی

شنیدن این شایعات بی اساس در نوع خودش واقعاً ناراحت کننده است. در زندگی شخصی ام زمانی که درگیر کار خاصی نباشم گاهی درست عین یک زن خانه دار رفتار می کنم و درگیر کارهای خانه نظیر طبخ غذا، شستن لباس و اتوکشی و گردگیری خانه هستم البته اگر پای تعریف از خود نگذارید باید بگویم دستپختم هم به نسبت خوب است.

عکس های جذاب نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی

کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی تا گالری نقره جات همسرش :

نیوشا ضیغمی و همسرش به تازگی در مراسمی یک کلینیک زیبایی به نام نیوشا ضیغمی و یک گالری نقره جات به نام پولاد خان را با حضور بازیگران مشهور افتتاح کردند. در این مراسم که در خیابان پاسداران تهران برگزار شد، چهره های هنری و رسانه ای حضور داشتند که از میان آن ها می توان به محمدرضا شریفی نیا، سید علی ضیاء، آنا نعمتی، بهنوش بختیاری، رضا رویگری، دانیال عبادی، کمند امیرسلیمانی و... اشاره کرد.

نیوشا ضیغمی در مورد علت افتتاح این کلینیک زیبایی می گوید:«من پیش از این، یک کلینیک زیبایی و سلامت پوست تاسیس کرده بودم که متاسفانه به دلیل بی درایتی و عدم مسولیت پذیری پزشکی که در این کلینیک با ما همکاری داشت، ترجیح دادم این مرکز را تعطیل کنم. از این پزشک هم در مراجع قانونی طرح شکایت کردم و هنوز هم پیگیر شکایتم هستم. در هر صورت به دلایل اتفاقاتی که افتاد آن مرکز تعطیل شد و بعد از وقفه ای که در این میان ایجاد شد، تصمیم گرفتم کلینیک جدیدی را راه اندازی کنم.

عکس های جذاب نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی

مدل مانتو نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی از سفر حج و خانه خدا می گوید :

نیوشا ضیغمی : نکته ای که برای من بسیار جالب بود این که خانه خدا شبیه به هیچ جایی از دنیا نیست من روز اولی که وارد مکه شدم در شوک بودم، مانند یک قیامت واقعی است ولی شما زنده آن را تجربه می کنید، شاید شنیده باشید که در قیامت هیچ کس به فکر کسی نیست و مادر بچه اش را نمی شناسد. همه از کنار هم رد می شوند و هم را نمی بینند وهمه یکسان هستند. خانه خدا واقعا مانند قیامت است همه یکسان لباس می پوشند و هیچ تفاوتی ندارند و همه افراد به خدای واحد فکر می کنند.

عکس های جذاب نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی

دنیای بازیگری نیوشا ضیغمی :

نیوشا ضیغمی با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت وبلافاصله بعداز فارغ التحصیلی ازاین کلاس ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی را ایفا کرد. نیوشا ضیغمی سپس در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی ایفای نقش کردو همین فیلم سبب همکاری دوباره ضیغمی و محمد علی سجادی در فیلم شوریده گشت. وی سپس در فیلم های مواجهه، گناه من، بازی کرد ولی تمام این فیلم ها بعد از چند سال تاخیر اکران محدود شدند و توانایی های نیوشا در این فیلم ها و مخصوصا شوریده چندان دیده نشد. اما سال 85 سال نسبتا خوبی برای ضیغمی که تا آن زمان هیچ کدام از فیلم هایش اکران نشده بودند بود.

با اکران فیلمهای پارک وی و مخصوصا اخراجی ها بالاخره طلسم اکران نشدن فیلم های وی شکست و نقش نرگس در فیلم اخراجی ها با بازی ضیغمی برای مردم ماندگار شد.

عکس های جذاب نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی

تهیه کنندگی نیوشا ضیغمی:

سرمایه گذاری بر روی فیلم پرتقال خونی به کار گردانی سیروس الوند اولین تجربه ضیغمی در عرصه تهیه کنندگی است. او با فیلم «پرتقال خونی» در جشنواره فیلم فجر گذشته حضور داشت، اما این بار او فقط بازیگر نبود، نیوشا ضیغمی به همراه همسرش «آرش پولادخان» سرمایه گذاری این فیلم را هم به عهده داشتند.

عکس نیوشا ضیغمی و گربه نازش

نیوشا ضیغمی عاشق گربه اش است و خیلی وابسته به هم هستند این گربه نیوشا ضیغمی یکی از بهترین و گران ترین نژاده های گربه می باشد. این گربه از نژاد پرشین که نژاد سلطنتی محسوب میشود.

عکس های جذاب نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی

عکس گربه نیوشا ضیغمی

عکس های جذاب اینستاگرام نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولادخان + بیوگرافی کامل, نحوه آشنایی و چگونگی ازدواج نیوشا ضیغمی با همسرش , مهریه نیوشا ضیغمی

عکس های جذاب نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی

عکس های جدید و جذاب اینستاگرام نیوشا ضیغمی و همسرش

عکس های جذاب نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی

نیوشا ضیغمی با انتشار این عکس نوشت :

عشق بزرگترین نعمت خداونده...

تولد همسر مهربانم رو تبریک میگم همچنین پنج ساله شدن ازدواجمون رو..

و آرزو میکنم همه سالم و خوشبخت باشن ..

در ضمن از کوروش جوان بخاطر عکسی که به ما هدیه داد ممنونم

عکس های جذاب نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی

عکس های جذاب نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی کامل

عکس های جذاب نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی

عکس های بازیگران, عکس های جدید نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولادخان

عکس های جذاب نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی

عکس های جذاب نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی

عکس های جذاب نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی

جدیدترین عکس های اینستاگرام خانم نیوشا ضیغمی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران

عکس های جذاب نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی

فیلم های سینمایی که نیوشا ضیغمی بازی کرده است :

آینه شمعدون 1391 || راستش را بگو 1390 || فیتیله و ماه پیشونی 1390

گشت ارشاد 1390 || چارسو 1389 || دختر شاه پریون 1389

سرخابی 1389 || پرتقال خونی 1389 || پرستوهای عاشق 1389

زمهریر 1389 || دموکراسی تو روز روشن 1388 || اخراجی ها 2 1387

تلافی 1386 || توفیق اجباری 1386 || قرنطینه 1386 || اخراجی ها 1385

پارک وی 1385 || حس پنهان 1385 || گناه من 1385|| در چشم باد 1382 || یکی برای همه

عکس های جذاب نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی

جشنواره ها :

نیوشا ضیغمی کاندیدا نقش اول زن برای فیلم شوریده در بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

فیلم شوریده به کارگردانی و نویسندگی محمدعلی سجادی و تهیه کنندگی جمال ساداتیان ساخته سال 1383 است.

عکس های جذاب نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی

عکس های بازیگران » عکس جدید از نیوشا ضیغمی به همراه همسرشون

عکس های جذاب نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی

عکس های نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی

عکس های جذاب نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی

عکس های اینستاگرام نیوشا ضیغمی بازیگر مشهور و حرفه ای کشورمون

عکس های جذاب نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی

عکس های جذاب نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی

عکس های جذاب نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی

عکس نیوشا ضیغمی در حال بریدن کیک جشن تولد 20 سالگی برند

عکس های جذاب نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی

عکس های جذاب نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی

عکس های جذاب نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی

عکسی متفاوت از نیوشا ضیغمی از صفحه اجتماعی اش + بیوگرافی نیوشا ضیغمی

عکس های جذاب نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی کامل نیوشا ضیغمی

  • ۹۶/۰۵/۰۲
  • پارلین موزیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی