اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس و مانتو

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس و مانتو

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

  • ۰
  • ۰


بیوگرافی بازیگران : عکس های جذاب الهام پاوه نژاد, همسرش و دخترش کردیا

بیوگرافی الهام پاوه نژاد :

الهام پاوه نژاد در سال 1350 در شهر تهران متولد شد الهام پاوه نژاد فوق دیپلم بازیگری و کارگردانی خود را از دانشگاه نیاوران در سال 1371 گرفت و سال 1369 به صورت حرفه وارد دنیای بازیگری شد و فعالیتش را با تئاتر آغاز کرد اولین کار صحنه الهام پاوه‌نژاد در سال ۱۳۷۰ به کارگردانی اکبر زنجانپور با عنوان «ساحره سوزان» و اولین بازی کار تصویری اش در سال ۱۳۷۳ سریال همسران بود که خیلی مورد استقبال قرار گرفت.

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

دختر الهام پاوه نژاد :

کردیا کنار مادر احساس امنیت می کند ولی دختر مستقلی است. او برای اینکه مادرش را خوشحال کند، تمرین پیانو را با همه سختی اش جدی می گیرد و مادر هم سعی می کند به پاس تلاش کردیا وقت بیشتری را با او بگذراند. کردیا وابسته نیست مثل خودش فکر می کند و دوست دارد یک طراح دکور داخلی شود تا بتواند برای مادرش خانه ای را طبق علایقش طراحی کند.

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

دختر الهام پاوه نژاد کردیا

خانم الهام پاوه نژاد کردیا خیلی بزرگ تر از سنش رفتار می کند، این به خاطر تربیت شماست یا...؟

الهام پاوه نژاد: برخی شرایط دست به دست هم می دهد و کودکانی که در یک چنین خانواده هایی بزرگ میشوند به خاطر نوع زندگی شان قائم به ذات بودن را فرامی گیرند، البته در کردیا می تواند ذاتی هم باشد به دلیل اینکه پدرم همیشه سعی کرده من و خواهرم را مستقل بار بیاورد، ما از ۱۷ سالگی کار کردیم و درس خواندیم و در اجتماع حضور داشتیم.

یک زمان هایی هم من نیستم و همیشه سعی کرده ام دخترم را آنقدر مستقل بار بیاورم که در نبود من هم بتواند از پس کارهایش بربیاید. اصلا به نظر من موفقیت یک مادر این است که بتواند در تربیت فرزندی مستقل و البته سرشار از عاطفه و مهر سربلند باشد. عده ای فکر می کنند مستقل بار آوردن بچه یعنی محبت نکردن به بچه و او را در معرض سختی ها و فشارهای بی خود قرار دادن. این تفکر اشتباه است.

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

خانم الهام پاوه نژاد کردیا برای روز مادر و مناسبت هایی که به شما مربوط است غافلگیرتان می کند؟

الهام پاوه نژاد: خیلی زیاد به سورپرایز کردن من علاقه دارد، وقتی بچه تر بود متوجه می شدم از چند روز قبل از مناسبت هایی که به من مربوط می شود با خواهرم برنامه می چیند تا مرا غافلگیر کند، از یک نقاشی گرفته تا هر چیزی که بخواهد به من هدیه دهد حتما قبلا فکرش را مشغول می کند.

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

کردیا هم دوست دارد مانند مادرش (الهام پاوه نژاد) هنرپیشه شود ؟

الهام پاوه نژاد: نه. دلش می‌خواهد معماری بخواند و آن را ادامه دهد.

اگر بخواهیم از کار فاصله بگیریم الهام پاوه نژاد برای روز مادر برای مادرش چه می کند؟

الهام پاوه نژاد: هر سال سعی می کنم به دیدنش بروم و به او بگویم چقدر برایم مهم است و این روزها بهانه ای است برای اینکه به او بگویم که برایم ارزشمند و مهم است.

آیا الهام پاوه نژاد برای کردیا الگوی موفقی هست؟

الهام پاوه نژاد: راستش خیلی سعی می کنم از خودم جدایش کنم تا مستقل باشد و دارم تلاش می کنم فکر نکند هر کاری من می کنم درست است و از او نظر و سلیقه اش را می پرسم و برایم خیلی مهم است. موفق بودن من همین است که بتوانم این تفکر ذهنی ام را به او بفهمانم.

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

احساس می کنم بازیگری هستید که خیلی به مردم نزدیکید. این به علت حضورتان در تلویزیون است؟

الهام پاوه نژاد: در هر صورت تلویزیون قشر وسیعی را پوشش می دهد. سال ۷۴ همسران را کار کردم و هنوز هم بعد از گذشت این همه سال مردم از آن یاد می کنند، هزار تا کار موفق هم انجام دادم اما همچنان مردم همسران را مثال می زنند. در حرفه ما وقتی کم کار باشی به سرعت از یاد می روی، اما من خوشبختانه این شانس را داشتم که همیشه با «همسران» در ذهن مردم جاودانه شوم.تلویزیون به نظر من خیلی رسانه عجیبی است همان قدر که کار خوبت دیده می شود وقتی مرتکب خطایی هم می شوی به همان ظرافت درک می شود و به همین دلیل بازیگر باید با حساسیت بیشتری نسبت به انتخاب هایش حرکت کند.

عکس همسر الهام پاوه نژاد

عکس همسر الهام پاوه نژاد

شهرتتان باعث نمی شود که نتوانید آن طوری که دوست دارید با دخترتان همراه باشید؟الهام پاوه نژاد: با اینکه ابراز لطف مردم برای هر دوی ما جذاب است و مرا خوشحال هم می کند اما گاهی واقعا امکان اینکه مثلا من بتوانم با فراغ بال کردیا را به پارک ببرم یا اینکه با هم قدم بزنیم وجود ندارد و مردم دوست دارند با من گپ بزنند، من هم دوست دارم اما امکان و زمان قدم زدن و گپ با دخترکم را از دست می دهم.

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد با انتشار این عکس نوشت :

با هم که باشیم، سه تائیم

من

تو

بوسه

بی هم، چهارتائیم

تو با تنهائی

من با رنج

#لطیف_هملت .

پی نوشت: دیگر از مرگ نخواهم نوشت، از غم، از فراق و رنج ها...زندگی را با تمام بی رحمی و زیبائیش به آغوش می کشم شاید لحظه ای دیگر نباشم وتا نیروی عشق در دل دارم از مرگ هراسم نیست..

آگاهی و بصیرتِ دل و جان برای خود و باقی خواهانم..

جهت اطلاع افراد بی اطلاع که این چندشب نامربوط گفته اند، در مراسم عارف عزیز طبق خواسته ی همسر نازنینش که هم نام با من است، از مهمان ها عکس گرفته شد، کوروش جوان عزیز هنگام خداحافظی با الهام جان حضور من را ثبت کرد.. وگرنه هیچ کس را دل و حال خوشی برای عکس یادگاری نبود! قضاوت هایمان را بر اساس آگاهی انجام دهیم نه ظواهر ! هیچ کس از دل دیگری و شرایطش خبر ندارد!

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد :

من روز خویش را با آفتاب روی تو کز مشرق خیال دمیده است اغاز می کنم

من با تو می نویسم و می خوانم من با تو راه می روم و حرف می زنم

وز شوق این محال که دستم به دست توست

من جای راه رفتن پرواز می کنم...... فریدون مشیری

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد :

ماجرای من و تو، باور باورها نیست

ماجرایی ست که در حافظه ی دنیا نیست

نه دروغیم نه رویا نه خیالیم نه وهم

ذات عشقیم که در آینه ها پیدا نیست

تو گمی درمن و من درتو گمم - باورکن

جز دراین شعر نشان و اثری از ما نیست

شب که آرامتر از پلک تو را می بندم

بادلم طاقت دیدار تو - تافردا نیست

من و تو ساحل و دریای همیم - اما نه!

ساحل اینقدر که در فاصله با دریا نیست

#محمدعلی_بهمنی .

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

فیلم های سینمایی الهام پاوه نژاد

زندگی با چشمان بسته (۱۳۸۹)

دیشب باباتو دیدم آیدا (۱۳۸۳)

فرزند (۱۳۷۹)

همه افتادگان (۱۳۷۶)

سریال های الهام پاوه نژاد

هفت سنگ (۱۳۹۳)

یلدا (۱۳۹۱)

گاوصندوق (۱۳۸۷)

بیداری (۱۳۸۶)

نیمکت (۱۳۸۴)

روز ایپریت (۱۳۷۹)

تصویر یک رویا (۱۳۷۷-۱۳۷۵)

مدرسه مادربزرگ‌ها (۱۳۷۵)

همسران (۱۳۷۳)

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

شبکه نمایش خانگی الهام پاوه نژاد

شاهگوش (۱۳۹۳)

تئاتر های الهام پاوه نژاد

۱۳۹۴ – هیچ کس نبود بیدارمان کند – کارگردان:پیام دهکردی.

۱۳۹۳ – سیستم گرون هلم – کارگردان:علیرضا کوشک جلالی.

۱۳۹۰ – تراس – کارگردان:محمدرضا خاکی.

۱۳۸۷ – خدای کشتار – کارگردان:علیرضا کوشک جلالی.

نمایشنامه چیستا Tehran Avenue

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

عکس الهام پاوه نژاد در کنار گلاره عباسی

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

عکس های جدید بازیگران, عکس های جذاب ایستاگرامی الهام پاوه نژاد

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

عکس جذاب الهام پاوه نژاد در کنار بازیگر مشهور لیلا بلوکات

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

عکس الهام پاوه نژاد در کنار سیما تیرانداز

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

عکس های جدید الهام پاوه نژاد

  • ۹۶/۰۲/۱۶
  • پارلین موزیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی