اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس و مانتو

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس و مانتو

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

  • ۰
  • ۰


 

معرفی کانال تلگرام حس خوب, آدرس کانال های عاشقانه تلگرام

کانال تلگرام حس خوب

کانال تلگرام عاشقانه حس خوب افتتاح شده است این کانال تلگرام با بیش از ۵۰۰ عضو هر روز با مطالب خوب و عالی بروز می شود مطالب این کانال تلگرام حس خوب اکثرا آرامش بخش می باشد این کانال تلگرام در معرفی خود نوشته است : حس خوب !کنار هم بودن گاه با یک لذت آشپزی ساده چند خط دلنوشته دو بیت شعر ساده و ….نکات آشپزی ،شعر ،مطالب مفید ،دلنوشته منتظرتان هستیم‌ برای عضو شدن در این کانال تلگرامی فقط کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید :

https://t.me/joinchat/AAAAAD_5yRVAdqcFV2ZCIQ

برخی از مطالب کانال تلگرام عاشقانه حس خوب :

خداوندا

آرامم کن

همان گونه که
دریارا پس ازهرطوفانی
آرام میکنی
راهنمایم باش که
دراین چرخ وفلک روزگار
بدجور سرگیجه گرفتم
ایمانم راقوی کن
که تو را درتنهایےخودم گم نکنم

کانال تلگرام حس خوب

پرﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺍ
ﺍﺯﺑﺎﺑﺖ ﺯﻳﺒﺎﺗﺮﻳﻦ تکرﺍﺭ
ﺍﻳﻦ ﺩﻧﻴﺎ ﻛﻪ ﺑﻴﺪﺍﺭﻳﺴﺖ
ﺗﻮﺭﺍ ﺳﭙﺎﺳﮕﺰﺍرم
ﺍﺯﺗﻮﺗﻘﺎﺿﺎ ﺩﺍﺭم
ﻫﻤﺎﻧﻄﻮﺭﻛﻪ ﭼﺸﻢ صورتم ﺭﺍ به ﺯﻳﺒﺎﻳﻲ
ﻫﺎﻳﺖ ﺑﺎﺯ ﻛﺮﺩﻱ
ﭼﺸﻢ ﺩﻟم ﺭﺍ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺣﻘﻴﻘﺖ ﺑﻨﺪﮔﻴﺖ ﺑﺎﺯ کن

کانال تلگرام حس خوب

کانال تلگرام حس خوب

صبح ها
لباس آرامش بپوش
دستهایت را باز ڪن
چشمهایت را ببند
و رو به آسمان
صد بغل حسِ ناب زنده بودن را
نفس بڪش

کانال تلگرام حس خوب

لرزشی دارد دلم انگار دلتنگت شدم
خوب می دانی که من با عشوه ای خامت شدم

کاش می شد با غزل یک جرعه مهمانم کنی
نیست انگاری دلت با من، که درمانم کنی

من که از چشمان مست تو غزل خوان گشته ام
هر دری را غیر تو بر روی این دل بسته ام

منتظر ماندم که شاید یک نظر بر من کنی
ترسم اندوه مرا از کاه چون خرمن کنی

خمره ای دارد دلم، از آب انگور تو پُر
خمره را بگشودم و اشعار من شد همچو دُرّ

شد شکر ریز از لبت لبهای گرم مست من
مثنوی سر ریز شد با یک قلم در دست من

کانال تلگرام حس خوب

کانال تلگرام حس خوب

باران رحمت خداوند،
نمی تواند بر قله های تکبر ،
جمع شود ..

اما به سهولت …
در دره های تواضع جاری می گردد ..

کانال تلگرام حس خوب, کانال های تلگرام عاشقانه

کانال تلگرام حس خوب

http://telegram-channells.ir/channel-telegram-good-sense/

  • ۹۶/۰۱/۰۵
  • پارلین موزیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی