اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس و مانتو

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس و مانتو

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

  • ۰
  • ۰


دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام اگه می موندی

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید اگه می موندی,دانلود آهنگ جدید اگه می موندی از زانیار خسروی,دانلود اهنگ جدید اگه میموندی,دانلود آهنگ های جدید زانیار خسروی,متن آهنگ جددی اگه می موندی از زانیار خسروی,دانلود آهنگ آروم آروم دارم نشونه هات از زندگیم کم می کنم,دانلود اهنگ حتی عکسات و دارم از رو دیوارای خونه جمع می کنم,دانلود آهنگ دیوارا گریه می کنن و منم باهاشون گریه می کنم,دانلود آهنگ یادش بخیر اون روزا

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام اگه می موندی

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام اگه می موندی با لینک مستقیم

Download New Music Xaniar Khosravi – Age Mimondi

برای دانلود آهنگ اگه می موندی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید زانیار خسروی بنام اگه می موندی :

آروم آروم دارم نشونه هات از زندگیم کم می کنم

حتی عکسات و دارم از رو دیوارای خونه جمع می کنم

دیوارا گریه می کنن و منم باهاشون گریه می کنم

دیگه خاطره هات و واسه زخمای قلبم مرحم می کنم

چرا نمی گذره این ثانیه ها و ساعت های لعنتی

بگو که عشق منو انقدر آسون فروختی به چه قیمتی

دیگه این فصل آخر قصه ی عاشقانه ی ما دوتاست

آره عشق بی رحم ترین حس خوب دنیاست

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام اگه می موندی

اگه می موندی هنوز نفس داشتم

واست میمردم تنهات نمی ذاشتم

واسه برگشتن تو تک تک لحظه ها رو با گریه شمردم

اگه می موندی اگه می موندی اگه میمردم

یادش بخیر اون روزا هر کار کوچیک من خوشحالت می کرد

میگفتی وقتی دنبالتم انگار خوشبختی دنبالت می کرد

می گفتی دوستم داری تنها نمی ذاری پس چی شد

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام اگه می موندی

چی شد انقدر راحت عشق من واست یه حس عادی شد

تو به من این و نشون دادی که عشق من می تونه دروغ باشه

تنهایی مون و نمی خواستی می خواستی که دورت شلوغ باشه

کاشکی میشد که عقربه ها یکم به عقب برگرده

تنها رفیق این روزا فقط قرص خواب و سر درده

اگه می موندی هنوز نفس داشتم

واست میمردم تنهات نمی ذاشتم

واسه برگشتن تو تک تک لحظه ها رو با گریه شمردم

اگه می موندی اگه می موندی اگه میمردم

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام اگه می موندی

  • ۹۵/۱۱/۲۲
  • پارلین موزیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی