اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس و مانتو

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس و مانتو

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

  • ۰
  • ۰


دانلود آهنگ جدید حسین قربانپور بنام این زمستون با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید این زمستون,دانلود آهنگ این زمستون,دانلود آهنگ این زمستون از حسین قربانپور,دانلود آهنگ های جدید حسین قربانپور,متن آهنگ جدید این زمستون از حسین قربانپور,دانلود آهنگ تو رفتی و دلم یخ زد میون کوچه های شهر,دانلود آهنگ هزار تا راه بهتر بود چرا رفتی چرا با قهر,دانلود آهنگ حواست نیست به سرمایی که افتاده تو آغوشم,دانلود آهنگ جای آغوش تو دارم لباس گرم میپوشم,دانلود آهنگ من از برفی که میباره هوایی که فقط داره,دانلود آهنگ منو یاد تو میندازه گریزونم گریزونم,دانلود آهنگ من از طعنه ی دستای دوتا عاشق تو دست هم

دانلود آهنگ جدید حسین قربانپور بنام این زمستون

دانلود آهنگ جدید حسین قربانپور بنام این زمستون با لینک مستقیم

Download New Music Hossein Ghorbanpour – In Zemestoon

ترانه : محمد تاجگردون , آهنگ و تنظیم : حسین قربانپور

برای دانلود آهنگ این زمستون به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید حسین قربانپور بنام این زمستون :

تو رفتی و دلم یخ زد میون کوچه های شهر

هزار تا راه بهتر بود چرا رفتی چرا با قهر

حواست نیست به سرمایی که افتاده تو آغوشم

جای آغوش تو دارم لباس گرم میپوشم

من از برفی که میباره هوایی که فقط داره

منو یاد تو میندازه گریزونم گریزونم

من از طعنه ی دستای دوتا عاشق تو دست هم

دانلود آهنگ جدید حسین قربانپور بنام این زمستون

که گرم عشق هم دیگن پریشونم پریشونم

کجایی این زمستون و دلم طاغت نمیاره

کجایی زندگی بی تو که شوخی بر نمیداره

تو هر کافه از این چشما همیشه درد میریزه

نگاه کن جای خالیت و چه بغضی اون ور میزه

من از برفی که میباره هوایی که فقط داره

منو یاد تو میندازه گریزونم گریزونم

من از طعنه ی دستای دوتا عاشق تو دست هم

که گرم عشق هم دیگن پریشونم پریشونم

دانلود آهنگ جدید حسین قربانپور بنام این زمستون

  • ۹۵/۱۱/۲۲
  • پارلین موزیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی