اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس و مانتو

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس و مانتو

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

  • ۰
  • ۰


دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام برگرد

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ های جدید,دانلود آهنگ جدید برگردعدانلود آهنگ برگرد,دانلود آهنگ جدید برگرد از مهدی مقدم,دانلود آهنگ های جدید مهدی مقدم,متن آهنگ برگرد از مهدی مقدم,دانلود آهنگ وقتی که باشی حالم خوبه حال ما دوتا با هم خوبه,دانلود آهنگ هرچی که میشه بازم خوبه عشق من برگرد,دانلود آهنگ بیا تا حالم رو به راهشه میخوام که عشقم اینجا باشه حیفه,دانلود آهنگ که قلبت تنها باشه عشق من برگرد برگرد,دانلود آهنگ عشق من منو برگردون به لحظه ای

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام برگرد

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام برگرد با لینک مستقیم

Download New Music Mehdi Moghaddam – Bargard

ترانه : علی بحرینی , آهنگ و میکس و مستر : سعید سام

برای دانلود آهنگ برگرد به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ برگرد از مهدی مقدم :

وقتی که باشی حالم خوبه حال ما دوتا با هم خوبه

هرچی که میشه بازم خوبه عشق من برگرد

بیا تا حالم رو به راهشه میخوام که عشقم اینجا باشه حیفه

که قلبت تنها باشه عشق من برگرد برگرد

عشق من منو برگردون به لحظه ای

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام برگرد

که مثل یه عاشق واقعی من و با هر حست فهمیدی

برگرد عشق من منو برگردون به حالتی

که میگفتی راحتی مگه جز عشق از من چی دیدی

یه لحظه فکرم از جداییت هیچکی تو دنیا بین ما نیست

دانلود آهنگ جدید برگرد از مهدی مقدم

نگو حسی بین ما نیست عشق من برگرد

خیلی شبا تا صبح بیدارم دست خودم نیست دوست دارم

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام برگرد

باز از تو میخوام اینبارم عشق من برگرد برگرد

عشق من منو برگردون به لحظه ای

که مثل یه عاشق واقعی من و با هر حست فهمیدی

برگرد عشق من منو برگردون به حالتی که میگفتی راحتی

مگه جز عشق از من چی دیدی

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام برگرد

  • ۹۵/۱۱/۱۹
  • پارلین موزیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی