اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس و مانتو

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس و مانتو

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

اخبار و عکس بازیگران, مدل لباس عروس,مدل مانتو زنانه,فال روزانه,دکوراسیون,آرایش و زیبایی,جوک و نوشته های عاشقانه

  • ۰
  • ۰


دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام یک میلیون

دانلود آهنگ اگه بشه یک میلیون بارم بازم میگم خیلی دوست دارم,دانلود آهنگ یادت نره عشق روزگارم دوست دارم دوست دارم,دانلود آهنگ من واسه دل بستگیامون نگرانم,دانلود آهنگ وقتی صدات میزنم و تو میگی جانم,دانلود آهنگ جدید یک میلیونعدانلود آهنگ یک میلیون با لینک مستقیم,متن آهنگ یک میلیون از پویا بیاتی,دانلود آهنگ های جدید پویا بیاتی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام یک میلیون

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام یک میلیون با لینک مستقیم

Download New Music Pouya Bayati – 1Milion

ترانه سرا و آهنگساز : پویا بیاتی , تنظیم: فریبرز خاتمی , گیتار: مجتبی تقی پور

برای دانلود آهنگ یک میلیون به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید و زیبای یک میلیون از پویا بیاتی با دو کیفیت

متن آهنگ جدید پویا بیاتی بنام یک میلیون :

اگه بشه یک میلیون بارم بازم میگم خیلی دوست دارم

یادت نره عشق روزگارم دوست دارم دوست دارم

من واسه دل بستگیامون نگرانم

باخبر از شوری چشم دگرانم

وقتی صدات میزنم و تو میگی جانم

صاحب خوشبخترین قلب جهانم

با منی و عشق نفس میکشه پیشم

عاشق اون جمله ی معروفه همیشه م

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام یک میلیون

اینکه به هیچکی جز تو وابسته نمیشم

هرچی میگم دوست دارم خسته نمیشم

هرچی میگم دوست دارم خسته نمیشم

اگه بشه یک میلیون بارم بازم میگم خیلی دوست دارم

یادت نره عشق روزگارم دوست دارم دوست دارم

اگه بشه یک میلیون بارم بازم میگم خیلی دوست دارم

یادت نره عشق روزگارم دوست دارم دوست دارم

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام یک میلیون

  • ۹۵/۱۰/۲۶
  • پارلین موزیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی